haai binnenste buiten

23 augustus 2014 - Florida City, Florida, Verenigde Staten

Na 4 weken is je campervan je huis geworden en ondanks dat we er al enige tijd niet meer in slapen hebben we een uurtje nodig gehad om alles uit te zoeken en weer in oude staat terug te brengen. We waren daarna zo warm en toe aan afkoeling dat we het zwembad onveilig hebben gemaakt. Ondertussen deden de wasmachine en wasdroger van de camping hun best om alle vuile was weer inpakbaar te maken. Rond 14.00 uur gingen we voor de laatste keer naar de grote wallmarkt, een supermarkt waar je ook alle andere dingen voor leven kan kopen. Zo zijn er ook magenetron maaltijden die veel gegeten worden door de amerikanen en dat zijn we tenslotte al een beetje. Iris bart en jeroen nemen de gok ieder een andere maaltijd als experiment. Het kost veel tijd om ze verwarmen maar het blijkt eetbaar te zijn en iedereen voelt zich er goed bij. Dus experiment geslaagd. Om 7 uur nog even in het grote zwembad en daarna douchen en dan naar bed. Morgen gaan we terug naar Miami, dan leveren we onze haaienvan in en dan slapen we nog een nachtje in Miami om overmorgen te reizen naar New York. Laatste etappe van onze reis.

1. René:
    23 augustus 2014
    Herkenbaar die klus. Maar ook fijn om klaar te zijn voor de big apple. Veel plezier daar.
  2. Oma B:
    23 augustus 2014
    Hallo Leona,Jeroen,Bart en Iris, en ik maar denken , Haai binnenste buiten, maar ik ben er achter. Vliegen jullie naar New york? Die baai bij Mexico, daar Ligt ook Corpus Cristie ,waar Francis haar vader woont. Arno komt misschien nog even, we zijn aan het nadenken , dat mijn gang raam makkelijk sluit en opent. Morgen ben je jarig Jeroen, hartelijk gefeliciteerd ook aan Leona en de kinderen. Ik wens je weer een goed jaar toe. Morgen brand ik een licht voor jou.Al het goede voor jullie, groet oma B
  3. Ilse:
    23 augustus 2014
    Willen jullie langer blijven? Misschien helpt de ijslandse vulkaan wel.