van miami naar the big apple en een vliegende start

25 augustus 2014 - New York City, Verenigde Staten

Na een roerige nacht (om 2 uur in de nacht kwamen er mensen in het hotel aan die ons allemaal wakker kregen en hielden met hun lawaai....totdat jeroen boos aangaf dat het genoeg was) startte we met zingen en verjaardagszoenen en het geven van de verjaardagskaart van Aafke en Maarten aan Jeroen die 48 is geworden. Jeroen gaat met Bart in New York een dag naar de American open als cadeau van Aafke, Maarten en Bart. Het cadeau van Leona en Iris gaan we dan zonder Jeroen uitzoeken in NY. Toen gingen we om 9.00 uur naar het vliegveld. Het was weer een hele toer en we hadden nog net een half uurtje om even te ontbijten en toen moesten we al aan boord van ons vliegtuig. We zaten twee aan twee ver van elkaar af omdat we bij een exitstoel waren gezet en dat mag niet met een kind onder de 18 erbij. Het starten ging niet helemaal goed. Het duurde lang voordat we weg mochten en ook het landen duurde wat langer. Toen nog een uur met de taxi met een Russische chauffeur naar het hotel in Jersey. Na het settelen zijn we gaan eten bij Sonic waar je op een bord en via een intercom buiten aangeeft wat je wil en dan komen ze je eten brengen op rolschaatsen. Toen nog een gebakje halen even verderop en toen weer terug naar onze kamer want het was een drukke reisdag en morgen willen we volop genieten van New York. Dank voor alle lieve berichtjes en felicitaties. Het voelt vreemd om zo ver weg te zijn....Jeroen heeft dit jaar wel een vliegende start.

1. Elisabeth Ouwehand:
    25 augustus 2014