new york safari dag 2

27 augustus 2014 - New York City, Verenigde Staten

Vandaag zijn we in twee expedities uit elkaar gegaan. De mannen naar de US open tennis safari en de meiden op de bekende Amerikanen en shop safari. De meiden gingen direct naar Madame Tousseu op 42 street. Het was nog lekker rustig dus we waren steeds maar met een paar mensen en een heleboel wassen beelden in de verschillende zalen. Het was supermooi. We waren er nog nooit geweest dus het was wel even wennen dat ze niet echt zijn. Iris wilde met bijna alle beelden op de foto. Bij de foto's slechts een kleine selectie. Daarna gingen de meiden winkelen. We hebben heel veel miles gelopen om alle leuke winkels te bekijken. En natuurlijk een bezoek aan starbucks voor een lekkere cappo en een smoothie. Jeroen en Bart gingen helemaal naar het noorden van NY naar de US open. Ze vonden het indrukwekkend en gaaf. Jeroen heeft als cadeau van Leona en Iris een tshirt en een handdoek van de us open 2014 gekregen. Het bezoek was een cadeau met een gouden randje met dank aan Aafke en Maarten. Ze hebben Igor Seisling zien spelen en heel veel bekende spelers gezien in een wedstrijd of trainend. Om 17.00 zagen we elkaar weer elk met veel foto's en verhalen. Het was gaaf. We hebben ook weer veel zin om naar huis te gaan. Ons hoofd zit vol met mooie herinneringen. We voelen ons rijk en moe tegelijk.

1. Elisabeth Ouwehand:
    27 augustus 2014
    Prachtige verhalen en dit is de laatste dag, vandaag gan jullie weer in het vliegtuig terug naar huis.
    Ik wens jullie een voor spoedige reis en welkom thuis
    H.G. tante
  2. Riet:
    27 augustus 2014
    Goede thuisreis en tot ziens op de Ouwehandendag.
  3. Oma B:
    27 augustus 2014
    Zo Bart en Jeroen, dat had ik ook wel eens mee willen maken, zo,n tennis wedstrijd. Heerlijk Leona, dat je een dochter hebt om heerlijk mee te shoppen. Gezellige en veilige vlucht, als de piloot het toestel goed op de grond zet, altijd klappen hoor.oma B