Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
terugreis en afsluiting van ons avontuur 28 aug. '14 Hellevoetsluis, Nederland 1
new york safari dag 2 27 aug. '14 New York City, Verenigde Staten 3
New York safari 26 aug. '14 New York City, Verenigde Staten 0
van miami naar the big apple en een vliegende start 25 aug. '14 New York City, Verenigde Staten 1
haai weer vrijgelaten 24 aug. '14 Miami, Florida, Verenigde Staten 0
haai binnenste buiten 23 aug. '14 Florida City, Florida, Verenigde Staten 3
snorkelen op de reef van de forida keys 22 aug. '14 0
einduitslag en op naar Florida city 21 aug. '14 Florida City, Florida, Verenigde Staten 1
live verslag uit het marlinstadion 20 aug. '14 Miami, Florida, Verenigde Staten 0
miami beach...warme zee een schaduw op het strand 20 aug. '14 Miami, Florida, Verenigde Staten 2
lekker niksen aanhet strand 18 aug. '14 North Palm Beach, Florida, Verenigde Staten 1
wegenwacht laat ons wachten 17 aug. '14 North Palm Beach, Florida, Verenigde Staten 1
mugarm in Okeechobee 15 aug. '14 Okeechobee, Florida, Verenigde Staten 1
into space 14 aug. '14 Cape Canaveral, Florida, Verenigde Staten 5
slang en schildpad op ons pad 13 aug. '14 Titusville, Florida, Verenigde Staten 0
tropisch met regen 12 aug. '14 Kingsland, Georgia, Verenigde Staten 0
Charleston en de Magnolia plantage 11 aug. '14 Ladson, South Carolina, Verenigde Staten 0
aan het strand 10 aug. '14 Wilmington, North Carolina, Verenigde Staten 0
inbreken in de auto 9 aug. '14 0
Shanadoah state park 6 aug. '14 1
Baltimore state park en Washington dc 3 aug. '14 Catonsville, Maryland, Verenigde Staten 0
baltimore 3 aug. '14 Baltimore, Maryland, Verenigde Staten 1
somerset...tussenstop 31 jul. '14 Somerset, Pennsylvania, Verenigde Staten 1
Erie 30 jul. '14 Somerset, Pennsylvania, Verenigde Staten 0
de nachtelijke niagara waterval 28 jul. '14 Niagara Falls, New York, Verenigde Staten 0
van cooperstown naar de niagara watervallen 28 jul. '14 Niagara Falls, New York, Verenigde Staten 1
de backermat vande honkbal. 27 jul. '14 Cooperstown, New York, Verenigde Staten 0
de 2de etappe 25 jul. '14 0
de start. 24 jul. '14 3