mugarm in Okeechobee

15 augustus 2014 - Okeechobee, Florida, Verenigde Staten

We reizen naar een koa camping waar geairconditionde campinghuisjes zijn om ons muggenvrij te laten slapen. Er is een groot zwembad en daar koelen we fijn in af. We zijn op consult bij een apotheker geweest want iris en ik hebben zeker 200 beter over ons lijf. We spuiten met off-spray maar de mugjes van de vorige camping waren daar niet gevoelig voor. We hebben heel veel jeuk en zeker als het warm is en 's nachts. Onze prikweg creme is op...dus we krijgen een ander middeltje waarvan we vandaag al een tube hebben weggesmeerd. We zwemmen veel en verder bezoeken we tijdens een omweerbui de wallmart uitgebreid. De omweersbui is heftig waarbij tot twee keer toe de stroom even uitvalt in de winkel en ook onze auto is van slag....klokje staat opeens paar uur achter. We lezen en poolen en zoeken een hotel voor morgen. Vanavond gaan we uit eten en dan gaan we weer over de kikkercamping die komen in de plassen op de camping als het donker is. Vandaag een adelaar gezien en hele mooie grote witte vogels. We zijn bij het grote meer gaan kijken bij een vissers-pier omdat je daar krokodillen kan spotten. Maar wij hebben er helaas geen gezien. Misschien in de everglades of bij the keys. Dank voor alle reacties die we hebben ontvangen. Leuk dat jullie meelezen en meekijken.

1. Cobi:
    16 augustus 2014
    It eems that he mosguito's in USA also bite. Nasty things. Hope there are no ticks.