tropisch met regen

12 augustus 2014 - Kingsland, Georgia, Verenigde Staten

We reizen naar Jacksonville of eigenlijk een klein plaatsje erboven St. Mary's nog net in Georgia. We hebben onze eerste echte file maar die lost gelukkig na 30 minuten op. We komen aan op een mooie zonnige ruime camping en het is warm. Er is ook een zwembad dus de kinderen gaan snel zwemmen en na het uitzetten van het natte tentje en het starten van twee wassen gana wij ook. Tot het om 17 uur weer omslaat.....een heftige omweerbui en heel veel regen in korte tijd. Rond 17.30 uur houdt het gelukkig op en drupt alles nog een uurtje of 2 na. Wij besluiten bij het winkeltje op de receptie te gaan eten...pizza. We blijven gezellig hangen op de veranda en de kinderen hebben hier lekker wifi en de speelkamer. Bart maakt mij in met een potje dammen... de wassen zijn weer gedaan, alles is weer aan het drogen in de warmte die er ook gelijk weer is. Morgen gaan we naar Titusville om daarna het international space centrum te bezoeken....en dan blijven we even bij Melbourne beach.....tip van onze vorige campingburen. Hopelijk is het weer dan ook strandwaardig...