slang en schildpad op ons pad

13 augustus 2014 - Titusville, Florida, Verenigde Staten

Vanochtend zijn we snel ingepakt en hebben toen bij de camping een heerlijk wafel en pancake ontbijt genomen met koffie en jus....heerlijke start van de dag. Toen een rit langs de kust naar Titusville....vlak bij cap caneveral waar we morgen naaf nasa gaan. Onderweg was het weer vreemd weer hier en daar een druppel en dreigende luchten. Bij een tussenstop kwamen we een zwarte slang op de rand van de boardwalk tegen. Mooi en spannend tegelijk. Even verderop een schildpad in de duinen, daar hebben ze holen en ze leggen eieren in het zand aan de kust. Op het strand hebben voor jullie allemaal in Nederland een mooi schelpenhart gemaakt...zie foto's. Het was een strand met heel wit en zacht zand....net vogelzand. Langs de kust zagen we pelikanen vissen en vliegen....mooi....en op de camping staan we tussen hele hoge bomen met prachtig spaans mos aan de takken en wel 6-10 eekhoorns die ons vermaken met hun spel. We hebben zowaar een droge avond....maar het stikt hier nog meer dan anders van de grote en heftige muggen. We spuiten met OFF een anti-insectenspulletje. Net haarlak, alles blijft er aan plakken dus ook zand....douchen einde dag is dus heerlijk om alles weer kwijt te raken.