miami beach...warme zee een schaduw op het strand

20 augustus 2014 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Na drie dagen uitblazen in Palm Beach is het tijd om door te reizen naar Miami omdat we morgen een wedstrijd van de Marlins hebben in Miami. Het begint rustig, we doen een stukje huizen kijken in Palm beach en de stranden er direct onder. Dan nemen we de grotere weg want het schiet niet echt op. We hebben file en omweer en regen onderweg en het verkeer is superdruk. Ook het vinden van het hotel kost wat moeite...we willen dicht bij het Marlinstadion zijn voor morgen. Daarna nemen we even twee uurtjes rust op onze nieuwe kamer. Daarna wagen we de gok om naar Miami beach te rijden. Wat een drukte maar we vinden toch een mooi strand en we gaan even afkoelen....alleen het water is zo warm. Te warm om echt af te koelen maar gelukkig is er veel schaduw van de hoge gebouwen aan het strand en met het windje is het op het strand heerlijk. Daarna rijden we via het marlinstadion naar ons hotel terug. Even opfrissen en dan heerlijk eten bij de subway. Morgen gaan we na de wedstrijd naar een hotel onderweg naar de keys. We zijn dan vast schoorgegild.