de backermat vande honkbal.

27 juli 2014 - Cooperstown, New York, Verenigde Staten

Cooperstown is de bakermat van de honkbal, we zijn hier beland op ons gevoel, maar later bleek het een zeer bijzonder iets. Hier is de honkbal ontstaan volgens de de verhalen en vandaag is er een festival voor het eren van de beroemde spelers. Bart vindt het helemaal geweldig. De camping is niet bijzonder in hoe er uitziet maar des te meer hoe de amerikanen zijn. Gastvrij relaxed we zijn er helemaal in ondergedoken. Alle mensen hier vinden praten met ons net zo leuk als wij met hen. Onze buurman gaat in op onze uitnodiging om met ons mee te eten en in de ochtend krijgen we reisadvies van weer een andere campinggast. Het start met regen en onweer maar voor de grote regenbui is het nieuwe tentje van Bart en Iris al ingepakt en is onze auto al weer teruggebouwd om er te ontbijten. Het weer zal snel beter zijn zeggen ze hier....dus om 8.30 vertrekken we richting het baseball hall of fame.....we zijn benieuwd. Groeten van ons allevier aan jullie allemaal.