van cooperstown naar de niagara watervallen

28 juli 2014 - Niagara Falls, New York, Verenigde Staten

Wat een gekte daar in Cooperstown...allemaal honkbalminnende Amerikanen...jong en oud...allemaal in honkbalshits...een heel stadje vol. De sfeer is braderieachtig...mainstreet helemaal afgesloten en alle winkeltjes ademen....honkbal en alles wat er mee samenhangt. Het museum is niet meer te bezoeken..helaas vandaag members only...maar er is genoeg te beleven. Er is een soort clubhuis bij het doubleday field waar Bart heeft laten zien hoe hard hij kan gooien...de voorlopige dag-beste in zijn leeftijd en hoe hard hij kan slaan in een speciale kooi en met een ballenkanon. We zien oude helden die handtekeningen uitdelen...maar wij kennen ze niet...mensen staan vol ontzag naar ze te kijken. Het is een gezellige boel en er gaan heel veel mensen met hun stoeltje naar de national bassball hof induction ceremony...wij vertrekken voor die tijd alweer naar niagara falls...het is nog een heel eind rijden. Nu staan we op een camping nabij de falls...morgen bezoeken we die en dan hebben we nog een nachtje hier.

1. Elisabeth Ouwehand:
    28 juli 2014
    Mooi, maak maar zoveel mogelijk foto's van de Niagara falls, ik was daar in 1992 met oom John, prachtig op dooreis door Canada en America. vooral genieten hoor. groetjes