de nachtelijke niagara waterval

28 juli 2014 - Niagara Falls, New York, Verenigde Staten

Na aankomst op de camping en avondeten kwam de nacht. Bart en iris in hun eigen tent en wij lekker in de campervan slapen. Opeens brak er een onweer los en het begon te regenen en te stormen harder en harder. Opeens stonden bart en iris binnen want zij dreven uit hun tent. Nog snel de spullen uit de tent gehaald en dan maar wachten tot het over zou zijn de regenen we besloten met zijn vieren te slapen in de campervan wat kan maar moeizaam gaat. De volgende ochtend bleek er deze nacht ongeveer 10cm regen gevallen te zijn. Na het drogen van de spullen in de droger van de camping gingen we op weg naar de niagara watervallen, hier 30 min vandaan. Een prachtig gezicht deze enorme grote watervallen. De tip om de watervallen vanaf de canadese kant te bekijken bleek een goede...via de regenboogbrug reden we canada in en konden we de watervallen in zijn volle glorie zien. Bij de wallmart hebben we vandaag wat extra zeil en touw gekocht om een extra dak boven de tent te bouwen...dan kunnen we wat regen hebben en hopelijk krijgen we dan allemaal wat meer slaap vannacht.