Erie

30 juli 2014 - Somerset, Pennsylvania, Verenigde Staten

We zijn gisteren in Erie geweest een badplaats aan het Eriemeer...een groot meer naast het Ontariomeer. Het is net een zee maar dan zoet. We bezoeken een schiereilandje dat bij Erie ligt waar allemaal strandjes en looproutes zijn. We rijden er een rondje en lopen een stukje over het schiereiland. Het weer is niet warm genoeg voor een duik helaas maar we genieten wel van de mooie natuur. Op de camping maken we een kampvuur en maken we marsmellows warm. De nacht is er weer een voor in het boekje onvergetelijk...weer heel veel regen, storm en onweer....en omdat we aan het meer staan krijgen we nogal wat voor de kiezen helaas. De tent houdt zich redelijk....maar Iris slaapt toch liever in de camper. Als het ook nog gaat omweren komt ook Bart in de camper en wachten we tot het weer beter wordt. In de ochtend hebben we een zwembad om onze camper...altijd al willen hebben. Een Amerikaannse medecampinggast vertelt ons dat het weer al twee jaar van slag is in Amerika. Slecht weer in de zomer en slechte winters....enige kans op minder regen...naar het droge zuiden... en daar gaan we nu op weg naartoe...op naar Pittsburgh.