baltimore

3 augustus 2014 - Baltimore, Maryland, Verenigde Staten

Al 1000 miles gereden...dat is 1600 km in een week...oeps. We rijden vandaag naar Baltimore om daar vanuit de camping morgen met de trein naar Washington Dc te gaan. Het is een lange maar mooie rit door een prachtig landschap dat doet denken aan Duitsland, glooiend met veel groen...dat is weer het voordeel van niet te warm en te droog weer. Op de camping hebben we knabbel en babbel chipmunk gezien...een klein diertje met een streep over zijn rug en een klein puntig staartje. Ook zien we in de avond vuurvliegjes. Eerder deze week hebben we marmotachtige dieren gezien van 30cm met een ronde staart....misschien een otter of bever? Langs de kant van de weg zien we veel wasberen en een miereneter..helaas allemaal doodgereden. Verder hele bijzondere vlinders en vogels in allerlei kleuren. Genieten dus!

1. Hetty:
    8 augustus 2014
    Jullie zijn wel echte kilometervreters hoor. Helemaal zoals het hoort in de VS. Ik meende ooit gehoord t ehebben dat het daar in de buurt zo vreselijk warm is, maar er ie dus vooral regen.
    Die marmotten die jullie zagen heten waarschijnlijk echt zo, niet te verwarren met de cavia's die je hier in een kooitje houdt.