inbreken in de auto

9 augustus 2014

We kregen van de verhuurder 1 sleutel van onze auto jaws. In de hele vakantie zijn we als een havik op deze sleutel...maar vanochtend vroeg ging het toch mis. Bart werd afgeleid door een buurman bij de auto en hij gooit de auto dicht met de sleutel erin....oef wat nu. Gelukkig is de receptie van de lodge bereidt ons te helpen met het bellen van hulp. We morgen later dan 11 uur uitchecken en ze willen contactnummer zijn voor de garage die bij ons komt inbreken. We besluiten een uitgebreid ontbijt te nemen tegen de schrik en skypen nog even met Nederland. Rond 11.30 staan er twee mannen met een inbreekset naast jaws. Met een luchtkussen maken ze ruimte tussen de deur en met een professionale kledinghanger drukken ze het knopje van de auto in waarmee alle deuren weer openen.....pfffff.....we kunnen weer bij onze spullen en we kunnen weer verder.
Dit was een heerlijk verblijf in de lodge. We hebben lekker geslapen en zijn heel zen opgestaan....totdat we onze sleutel kwijt waren....maar ook daar kwam snel een oplossing voor. Nu richting de kust. De temperatuur wordt steeds hoger en we hebben zin om de zee te zien en voelen.

We overnachten in een statepark bij Pilot Mountain en de volgende dag rijden we naar Wilmington een grote badplaats...eindelijk de zee. Tussendoor gaan we nog langs de subway om een lekker broodje te eten. Nu hebben we meer rust voor onze keuze en we kiezen allemaal wat anders en genieten van een goed gevuld broodje en een drankje.De temperatuur is opeens 10 graden hoger en boven de 30 graden. In de auto voel je dat verschil niet maar wel als je even uitstapt...pffffff.